top of page

Terugbetaalbeleid

Laatst bijgewerkt: [12-07-25]

 

We hopen natuurlijk dat je blij wordt van onze koeken. Maar is er toch iets mis? Dan lossen we het netjes op. Hieronder lees je hoe wij omgaan met terugbetalingen.

 

Geen spijtoptie bij eten

Onze koeken zijn vers en bederfelijk.
Volgens de wet mag je dit soort producten niet retourneren of ruilen.
Dus: heb je besteld en is alles goed gegaan? Dan kunnen we je bestelling niet terugnemen of terugbetalen – ook niet als je toch liever een andere smaak had.

 

Maar… er is iets mis

Is je bestelling:

  • Verkeerd geleverd?

  • Niet vers of anders dan beloofd?

Dan lossen we het natuurlijk op!

📩 Mail ons binnen 48 uur na ontvangst op studiozoetbijsandra@outlook.com,

met:

  • Je bestelnummer

  • Een foto van het probleem

  • Een korte uitleg

We kijken samen naar een oplossing: een vervangende zending, een tegoedbon of – als het echt nodig is – je geld terug.

 
Verantwoordelijkheid

Zodra je pakket is overgedragen aan PostNL, ligt de verantwoordelijkheid bij de koerier. Studio zoet bij Sandra is niet aansprakelijk voor vertragingen, beschadigingen of vermiste pakketten veroorzaakt door PostNL.

 

Hoe werkt terugbetalen?

Als we een terugbetaling afspreken:

  • Gebeurt dit binnen 5 werkdagen

  • Via dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt betaald

 

Twijfel je?

Stuur ons gewoon even een berichtje. We helpen je graag – en eerlijk.

 

Liefs,
Het koekenteam van Studio zoet bij Sandra🍪💛

bottom of page